Complimenten en klachten

Uw feedback gebruiken wij om elke dag beter te worden. Daarom waarderen wij het als u uw feedback met ons deelt!

Waar kunnen wij u mee helpen?

Feedback delen

Klachtenprocedure

Niet eens met ons besluit?

We doen ons best uw klacht zo goed mogelijk af te handelen. Bent u niet tevreden met ons besluit? Deel uw ontevredenheid met ons en dien een tweede klacht in. Komt u er met ons niet uit? Dan mag u binnen drie maanden uw klacht voorleggen aan het KiFiD. Het KiFiD, ook wel het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, is het klachteninstituut voor consumenten. Omschrijf uw klacht zo volledig mogelijk en stuur ook kopieën mee van uw ingediende klachten mét onze oplossing.

Let op! U kan pas bij het KiFiD terecht als allebei uw klachten afgehandeld zijn. 

Alle verbeteringen in één overzicht

Natuurlijk zaten we de afgelopen weken niet stil. Achter de schermen werken we hard om een aantal verbeteringen door te voeren. Zo wordt verzekeren voor u nóg eenvoudiger en kunt u zich weer bezighouden met de leuke dingen in het leven.