Stap 1. Meld uw schade online
Om uw schade te verwerken is het belangrijk dat wij een complete schademelding van u ontvangen. Hoe vollediger uw melding en hoe uitgebreider uw uitleg, hoe sneller wij uw schademelding verwerken. Zo weet u snel of er wel óf geen dekking is en wat het bedrag is dat wij aan u vergoeden.
Stap 2. We controleren uw schademelding
Uw schade gemeld in uw digitaal dossier? Dan controleren wij of uw schademelding compleet is. Missen wij nog gegevens? Dan vragen wij per e-mail meer informatie bij u op. Houd uw e-mail dus goed in de gaten!
Stap 3. De externe schade-expert
Soms schakelen wij een externe schade-expert in om uw schade te beoordelen.
Stap 4. We beoordelen of er dekking is
Hebben we alle gegevens ontvangen die we nodig hebben om uw schade te beoordelen? Dan kijken we of uw schade gedekt is en hoeveel wij aan u uitkeren.
Stap 5. We handelen de schadevergoeding af
Is er dekking voor uw schade en ontvangt u of een derde partij een schadevergoeding? Dan handelen we in de laatste stap de schadevergoeding af.
Een vraag over uw schademelding?
We helpen u graag! Onze schadeteam staat op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur voor u klaar.
Mail
Reactie binnen vijf werkdagen
Post
Verzekeruzelf
Postbus 5009
5201 GA 's Hertogenbosch